کتابخانه عمومی دکتر مهین حصیبی

اخبار حوزه کتاب و کتابخوانی

کتابخانه عمومی دکتر مهین حصیبی

اخبار حوزه کتاب و کتابخوانی

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

قدردانی مدیر عامل خانه کتاب از رسانه ها

با پایان سی و یکمین نمایشگاه کتاب صورت گرفت

قدردانی مدیر عامل خانه کتاب از رسانه ها

منبع : لیزنا
 مدیر عامل خانه کتاب با ارسال پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از عکاسان و خبرنگاران اعم از تصویری و مکتوب که با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد پوشش صحیح اخبار نمایشگاه برآمدند، اعلام کرد.
قدردانی مدیر عامل خانه کتاب از رسانه ها

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب در متن پیام نیکنام حسینی پور آمده است:

«جامعه فرهنگی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکوسرشت به پشتوانه توانایی و دانایی برای توسعه فرهنگی کشور، همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌کنند.

در این میان خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه‌ها اعم از روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری‌ها در طول ایام برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با انعکاس فعالیت‌ بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و موسسه خانه کتاب، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و انعکاس برنامه‌های این دوره از نمایشگاه داشتند.

زحمات و خدمات شما را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارج می‌نهم و با اذعان به این که شکوه و رونق این رویداد فرهنگی در گرو تلاش خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه بوده است و همه مسئولان باید قدردان زحمات شما عزیزان به عنوان ناظران آگاه باشند، توفیق و تعالی روزافزونتان را مسألت دارم.

امید دارم در  راستای اعتلای فرهنگ مطالعه و ترغیب مردم به کتابخوانی با دو بال اندیشه و ایمان، گام های مستحکم و مطمئنی در مسیر توسعه  فرهنگی کشور بردارید.»

  • *

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی